dimarts, 4 de gener del 2011

Per aquest nou any que comença...

Un dels propòsits que m'he plantejat per enguany, que no són pocs, és portar un poc més al dia aquest conjunt de blogs de l'e-portafoli. La veritat és que el tinc un poc abandonadet, mesquín. El primer que he fet és posar un poc d'ordre, ja que abans el tenia configurat d'una altra manera i no m'aclaria gaire a l'hora de penjar entrades. Ara que ja li he agafat un poc més de pràctica, per la part tècnica, he de confessar que crea addicció i que és un gust entrar per veure el que has fet tu soleta. Em sembla mentida, ha ha!!. Ara el que esper és poder-ho compartir amb tothom i sobretot amb els meus companys i companyes de classe. Crec que aquesta eina ens pot servir per coneixer-mos un poc més i expressar-mos tal i qual som. Per cert, bon any!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada